BCAA - något att satsa på? Help me

Önskar det var fler som vågade lämna en kommentar här för nu behöver jag hjälp med en sak.. BCAA är det något ni tycker är bra att använda eller slänger man pengarna i sjön på det? Har funderat länge på att köpa men nu när ekonomin är halvdan känns det inte som att man vill slänga ut massa pengar på sådant man inte använder. Så åter igen till ämnet - höjd prestationsförmåga, muskeluppbyggnad och snabb återhämtning låter väl bra? Men som sagt, eftersom jag aldrig provat något liknande så vet jag inget om det, det kanske inte är så bra som det låter?.. Lämna gärna svar om vad ni tycker om det! (Om det är någon som läser den här bloggen som har provat såklart) tack! :)
 
One Amino®
Postat av: therese

Jag har druckit BCAA i typ ett års tid och tycker absolut det är värt pengarna! Har det i shakern medan jag tränar, och tycker både det känns bra och smakar gott. Jag tror starkt på att det minskar muskelnedbrytningen :)

Svar:
Sanna Lindström

2014-05-11, 18:59:23 - URL: http://theresesandstroem.blogg.se
Postat av: Sanna Lindström

Ja för jag har nästan bara hört bra om det så är sjukt sugen på att prova! :)

2014-05-11, 20:36:17 - URL: http://kkannafanta.blogg.se
Postat av: Emma Vallgren

Hej! Hittade din blogg alldeles nyss. Själv använder jag bara vanligt Whey-80 efter träning, och det är bara för att jag vill få i mig tillräckligt med protein. Annars tror inte jag på sånt där med BCAA, har aldrig provat och känner inget behov heller. Men om du är sugen så ska du absolut prova och se om du blir nöjd för då är det ju bara att köra på.

Svar: Nä jag tycker det är så svårt att lita på sånt men å andra sidan använder jag också proteinpulver och der funkade ju. Så bcaa kanske funkar, mem man vet nog inte förrä man provat. :)
Sanna Lindström

2014-05-12, 08:13:21 -
Postat av: Matilda Markusson

BCAA har jag druckit sedan i höstas, alltid under mina träningspass. Jag upplever att de blir skillnad samt att jag får extra energi under långa träningspass. Skulle aldrig kunna tänka mig att gå tillbaka till att "bara" dricka vatten. Mitt tips är att testa RAW muscle therapy som finns på svenskt kostillskotts hemsida för ungefär 250kr.. :)

Svar: Ja det är nog skitolika från person till person men jag hör bara mer och mer bra, så blir mer sugen på testa! Och ibland blir det ju längre pass och då brukar energinivån vara lägre så det skulle nog vara bättre med bcaa kanske,,? Okek tack för tipset, ska kika på det! :)
Sanna Lindström

2014-05-12, 11:43:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: