yesterdays

Igår vaknade jag efter nio och hade så ont i halsen så till frukost blev det te och halstabletter. Stökade för fullt i läggan som jag är så less på nu, så efter lunch gick jag ut på en promenad i det fina vädret. Efter det så fixade jag till mig lite och drog till Lycksele till min lärare Lotta för en klassfest. Åt grillat, spelade spel, drack vin och surrade på ändå in på morgonkvisten. Så imorse steg jag upp kvart över åtta för att hinna med bussen hem till Åsele, blev inte många timmars sömn, så direkt jag kom hem så slocknade jag. Vaknade, duschade, åt lunch och nu packar jag åter igen.. Längtar så grymt tills allt med student och alkohol överhuvudtaget är över. För de första så är det så förbaskat jobbigt dagen efter haha och sen så går det inte ihop med träningen. Visst, nån gång nu och då men nu har det blivit mycket så jag känner att jag skulle kunna vara utan ett låååångt tag, haha. Vill tillbaka till gymmet med min grymma energi, äta maten som får min kropp att orka och så vidare. MEN, jag hade förjävla roligt igår, tack brudar!!












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: