kvällens benpass

Ikväll så slängde jag i mig en matlåda som jag hafe kvar sen programmet, drack en bcaa och swishade om till mina nya träningskläder och drog iväg på gymmet. Väl där var det 387 grader varmt mem det gjorde inget! Blev ett kort och tungt pass som tog precis där det skulle. For hem igen och packade massa i läggan, surrade med mamma som komme förbi samt färgade håret lite. Så jäkla synd att lila sitter så dåligt för jag trivs som en gud i det.
Hur som så tänkte jag visa hur kvällens pass såg ut:

Framsida lår i maskin
40kg x 10 rep (fyra set)

Baksida lår i maskin
22,5 x 10 rep (fyra set)

Upphöjda squats med kittelbell
40 kg x 10 rep (fyra set)

Benkick i Cable med rakt ben
17,5 kg x 10 rep/ben (fyra set)

Vadpress i smithmaskin
45 kg x 15 rep (fyra set)

Utfall i smith
40 kg x 10/ben

Och sen avslutade jag med en endaste magövning som är min favorit just nu, svår att förklara så jag visar den nån annan gång!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: