finally hoooome!

Äntligen hemma säger jag haha. Helgen har varit riktigt jäkla kul och bra, dock har det gått lite mycket pengar hehe.. Men jag och min kärlek hann förlova oss, blev lite för glad i svängarna på metallica men rockade på ändå, shoppat väääldigt mycket, ätit både god och skitäcklig mat (mestadels god), varit på Vasamuseumet, varit på Grönan, provat olika pubar, ätit massa hotellfrukost, sett många fina bilar och mycket mycket mer. En härlig semester med andra ord, nu längtar jag tills nästa sommar då det eventuellt blir en resa längre bort..

Men även fast jag har haft en underbar resa så tycker inte min mage det. Eftersom jag har ätit det ena med det andra och druckit mycket öl osv så har min lilla mage sagt ifrån. Hade tänkt fara ut på en springtur ikväll men då skulle jag antagligen spy och krampa samtidigt som jag svettades, så jag laddar inför morgondagens benpass med nya träningskläder istället. Men ibland måste man få unna sig, dock ska jag ha en gräns nästa gång. ;)

Nu ska jag packa lite i läggan sen hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i sängen själv eftersom mitt hjärta har farit och jobbat. Trevlig söndag!







Förlovningspresent från mor och far. :)
Postat av: Anonym

Men lägg upp nå bilder på ringarna! :)

2014-06-01, 22:51:51 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: