Jun. 16, 2014

Nämen hej! Jag lever, jag lovar. Jag kommer dock inte skriva så mycket förrän vi har fixat internet i nya lägenheten. Har iaf tagit studenten, fått stipendium, firat med världens bästa klass, haft kalas, spelat brännboll med fetsläkten, fått nycklarna till lägenheten och hunnit flytta till övik.. Trodde verkligen inte det skulle kännas så här bra. Guuud. Men mer om det i min nya blogg som kommer när internet finns! Nu ska jag bara fokusera på att få tillbaka kosten, hå och se på vilket gym jag ska köpa gymkort och göra min första (och andreas fjärde) lägenhet till den mysigaste någonsin! Puss på er som är inne här varje dag trots dålig update. :)















Postat av: Emma <3

Sanna, du blir så perfekt på alla bilder att man blir avundsjuk! <3

Svar: Söta rara du, vad du är snäll1 <3
Sanna Lindström

2014-06-16, 21:52:16 -
Postat av: Paulina

http://emmawho.se/
Ifall du inte redan sett så har ni fastnat på bild på den där bloggen! =)

2014-07-03, 07:21:30 -
Postat av: Paulina

Sen balen alltså ;)

2014-07-03, 07:21:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: