Bra låt, god mat och strålande sol

Har varit så glad idag, varför? Jo för nu är det en dag tills vi blåser och A kommer hem till middag. Sitter just nu i läggan och lyssna på låten nedanför och blir bara så glad. Pulled chicken-doft från köket joinar mig och låten. Till efterrätt har jag gjort en kolapaj som ska serveras med en stor klick grädde, ibland får man. Tidigt på morgonen imorgon åker vi av till storstan och jag håller på packa och skriva inköpslista för fullt. Och dessutom tittar solen fram, kan man begära mycket mer? Åh så skoj jag ska ha, är så glad att få komma bort och göra något skitkul. Och konserten på fredagkväll lär vara något man sent glömmer.. Får rysningar bara jag tänker på det! Ska försöka komma ihåg att ta mycket bilder men är ingen hejare på det.. ;)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: