Utkast: May. 18, 2014

I helgen har det varit en sån här skön helg som man måste ha ibland, små måsten och massa göra-vad-man-känner-för. Har skruvat, varit hos mor och far, varit chaffis, tränat med syster, ätit grillat två gånger, varit med mitt hjärta, varit med Sandra och så vidare. Njutit av solen framför allt!
 
Fyra veckor har jag redan kört med mitt program, helt jäkla sjukt hur snabbt tiden går! Den sista veckan har jag ätit lite större matlådor, mer på mellanmålen osv så den här veckan har jag inte gått ner just så mycket, vilket känns bra. Tre kilo på tre veckor kändes lite mycket för mig. Men nu när det bara är två veckor kvar så tänker jag köra järnet! Vilka är med mig?! Haha, det är bra att peppa varandra! 
 
Nu sitter jag dessutom själv i läggan eftersom min älskling for iväg till Övik tidigare ikväll, han börjar jobba imorgon. Är så glad för din/våran skull! Lycka till at the first day baby. Kommer vara supertomt i veckan men har så grymt mycket att göra så tiden springer nog bara iväg, snart är det fredag och då kommer han hem igen!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: