update

Hej underbara ni som är inne och tittar även fast jag inte har skrivit på fleeeera dagar! Vet ni, jag har inte haft så mycket tid till att skriva nu när flytt och skola står överst. Har varit helt slut på efter delprovet och efter det packat ner och rensat i läggan. Igår var det årets första tävling som verklugen inte gick bra, de två första heaten blev jag knuffad av banan och i det tredje heatet konstaterade jag att jag har för lite att köra med så jag slutade som fyra. EN poäng ifrån final.. Så nu innan midsommar ska jag ha en ny bil med mer och köra med! Inte kul att tävla när man vet att man verkligen kan men inte bilen.. Har kört den nu i över två år (den som jag har nu) så av de 87 hästarna som fanns i den när den var ny så är det väl 47 kvar.. Den börjar ha gjort sitt! 
 
Hann även med det grymmaste benpasset på länge i torsdags vilket resulterade i att jag inte kunde gå igår, och svetten bara rann! Jag har i vanliga fall svårt för att svettas på något konstigt vis. 
 
Och igår blev det en riktig cheatday. Hann med både en daimstrut, en chokladboll, lite pizza, lite choklad och tuttifrutti (!), så underbart det var, haha. MEN när man är ovan och sen bara trycker i sig med gott samvete så blir inte kroppen glad. Min mage har varit helt ur funktion men det var det värt haha! Dock vill jag inte veta hur jag kommer må efter fyra dagar i sthlm när jag tänker skita i allt vad diet och träning innebär..
 
Så, en liten update! Kommer även efter sthlm-resan skaffa en ny blogg med nytt namn och nya riktningar. Mer om det sen, kommer såklart länka den härifrån!
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: