sötsug och gobolla

Idag har jag vabbat, Andreas är sjuk hehe. ;) Jag har då klarat mig men mitt hjärta har legat i snart fem dagar nu.. Får hoppas mitt grymma immunförsvar inte sviker mig.

Blev en kopp kaffe hos Sandra med lite surr, har rullat permanent, ätit middag hos mor och far, kört kondition på gymmet i 30 min, planerat studentfikat, gjort inbjudningar och "bakat" lite. När jag handlade var jag så grymt jäkla sugen på godis så jag skyndade hem och gjorde protein chokladbollar och frusna hallonbollar, det är ju trots allt lördag. Men stolt över mig själv blev jag när jag stod emot och inte köpte femton kilo godis. Så istället ska jag njuta av mina egna bollar till ESC. Hoppas ni haft en bra lördag. :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: