rainy monday

Sitter på skolan och försöker bli klar med allt, men det blir nästan bara slarv.. Vill skynda mig att få in det men det blir inte så bra, så jaja.
Imorse när jag kom till Lycksele drog jag på Sun Tan och låg och solade i 18 minuter, så varmt och skönt. Ska nog sola en sväng imorgonkväll också, vill ha fin färg på bal och studenten! Och nu är det bara TRE DAGAR KVAR INNAN VI ÅKER TILL STOCKHOLM!!! Kan inte förklara hur jäkla kul och skönt det känns! Bara få släppa allt i fyra dagar, se Metallica, vara på Grönan, dricka öl, äta god mat, gå på stan och shoppa, hotellfrukost och mycket mycket mer. Får dessutom spendera några extra dagar med mitt hjärta vilket är guldvärt! Det ska bli så jäkla kul så jag ska faktiskt börja packa ikväll och skriva handlingslista (haha). Men först - bröst och rygg på gymmet med bäst Elin. Var längesen nu! Ska även köra lite mer mage så jag får fram mina mukkler ännu mera, hehe.
 
Så här ser jag ut efter 5 veckor på programmet, nu är jag klar med det striktaste. Hade tänkt köra sex veckor men åker ju till Stockholm torsdag-söndag så det blir inte alls någon träning eller diettänkande. Så därför har jag satt fem veckor och dom här tre dagarna innan sthlm kör jag lite som jag känner för. Efter sthlm resan så blir det annat! Men det får ni läsa om i min nya blogg.. ;)
 
Synd bara att jag inte hade någon riktig före-bild, men har fått lite mer muskler i alla fall. Än är jag inte klar med mig själv men en bit på vägen är jag. Så jäkla kul att bygga och förändra, i love it.
Postat av: cecilia

vaddå nya blogg!? ;O

Svar: Haha söt, de blir en ny blogg bara :) ut med det gamla och in med det nya!
Sanna Lindström

2014-06-02, 20:15:25 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: