Ny vecka imorgon, wihooo!

Förut hatade jag nya veckor, men nu älskar jag dom! Ny vecka betyder nya beslut, ny start och en ny träningsvecka. Har även idag gjort tre veckor på mitt program och imorgon får jag sällskap - agerar ju som en "mini-pt" haha. Låter skitdumt men det är ungefär så jag kan förklara det. Har gjort ett kost- & träningsprogram som ska börja för henne imorgon, likt mitt så vi håller tummarna på att det funkar för henne också!
 
Angående mitt program så har jag gått ner ett kilo till, alltså tre kilo på tre veckor. Hade inte tänkt att det skulle gå i sådan fart och har jag otur är det muskler likaså som fett som far och det vill jag verkligen inte. Men jag ska fortsätta köra och är det så att det fortsätter så snabbt så måste jag ändra i kosten lite - dit med mer kolhydrater. Men det går annars skitbra! Är mätt och glad, känner en "skön" mättnadskänsla (inte sån där som när man ätit typ pizza), träningen går bra där jag har mycket energi, konditionspassen går bra och jag ser resultat (även fast det gått kort tid).  Det är så jäkla kuuul!
 
Här är en bild från handlingen som vi gjorde inför Elins program, en veckas mat! Det behöver inte vara svårare än vad man gör det till. :)
Postat av: cecilia

Hallå!? Kan du inte vara min pt å? :(

Svar: Jag kan hjälpa dig på rätt spår ja :) men hinner nog inte förrä allt ha lugna ner sig med flytten och så :/
Sanna Lindström

2014-06-02, 20:25:15 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: