lördag

Hej! Har varit lite tyst här eftersom jag har varit på språng. Onsdag till torsdag var vi i Storuman och hälsade på och igår var vi fram oxh åter till Skellefteå. "dieten" har gått hyfsat bra med tanke på att jag har inte styrt och ställt maten så mycket. Provade även att köra HIIT för första gången och det var en skräckblandad förtjusning! Orkade inte så många gånger men gud så slut på jag var efteråt, och det tog bara lite mer än tio minuter!! Mitt mål är väl att klara lite längre.

Imorgon är det vägning och mätning för då har jag kört i två veckor. Har inga större förhoppningar då jag vet att två veckor är väldigt kort tid, men vi får väl se. Nu ska jag fara och handla för sen ska vi grilla med bror och Elin, mums!



En början är en början, mem det ser bra ut! Nästan så att lite magmuskler kanske snart vill titta fram..?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: