Hektisk ledig dag

Ännu en dag gjord! Så jäkla skönt att vara hemma idag, steg upp halv åtta på min lediga dag (!!!) och skjutsade Jonna pp skolan. Drog sen hem igen och fikade gröt med mandel i soffan. For på samhället och gjorde ärenden och sen till lägenheten för att börja packa. Åt en matlåda till lunch och for sedan till Doris för att göra slingor på henne, och efter det så for jag på BA:s och solade 20 minuter. Linus ringde och ville ha kaffesällskap så hann även med en kaffekopp med han och Johannes. Tillbaka till läggan och packadr innan det var dags för middag. Gjorde en nyttig tacopaj, mums! For sedan snabbt vidare och klippte en äldre dam och sen ett snabbt och halvdåligt pass på gymmet och nu sitter jag här i lägenheten igen.. Hann ni med? Haha. Men bättre då det är mycket att göra ist för ingenting! Så nu ska jag packa lite mer sen hem och duscha och vara med syster. Puss å kraaaam







Postat av: Anonym

åh kan du inte lägga ut receptet på dom där bollarna, dom se så goda ut :D

2014-06-02, 12:57:38 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: