a lifestyle

Vad är det nu för uppdrag jag har då? Jo jag har fått en förfrågan om jag kan hjälpa en person med kost- & träningsschema, något likanande det jag kör. I det fallet är det precis så som många andra känner, man vet mycket men inte hur man ska börja eller hur man fortsätter. Jag har bara hållit på med träning och kost i lite mer än fyra månader, men man lär sig fort. Jag är ingen expert och kommer aldrig bli. Men jag kan hjälpa utifrån den kunskap jag själv har, vilket jag tycker ska bli så jäkla kul! Se hur en annan person utvecklas med kunskap och stöttande från en själv, sen om det funkar lära vidare till andra som också är lite lost. Det är lite som en utmaning, både för mig och för den andra. Vilket jag tycker är kul för sen jag började träna gillar jag utmaningar och tar mig gärna an dom! Uppdatering kommer självklart att fås, vi drar igång på måndag!
 
Btw, ikväll klarade jag TVÅ chins!!! Töntigt lite kan vissa tycka men för mig är det stort - viljan att kunna göra fler blir större och större för varje gång jag klarar en till. Jag älskar den här livsstilen!
 
På den här bilden ser man hur jag har utvecklats på fyra månader om man vet hur jag såg ut innan. Axlarna börjar få lite form och musklerna runt bröstkorgen börjar sakta men säkert smyga sig fram.
 
Kom ihåg det allra viktigaste - ha kul när ni gör något sånt här, tvinga er inte till något som inte känns roligt eller rätt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: