sportlov

Hade en riktigt bra kväll i lördags med mycket skratt och flödande alkohol. Tack för det tjejer! Dock ska kag skärpa mig nu och vara lika duktig på helgerna som på veckorna, träning och alkohol går inte ihop. Nån gång nu och då, fine. Men inte varje helg eller nästan varje helg. Även med alkohol kommer massa annat som man stoppar i sig dagen efter osv. Jag är hellre pigg och har massa energi på gymmet än att ligga och sova en hel dag och må dåligt ändå.

Känns så kul att vara tillbaka på konsum i veckan! Dock blir det lite knepigt med träningen men det funkar! Ikväll stänger jag så jag jobbar till 20.15 och efter det knatar jag ner på gymmet, love it. Tycker mina resultat har stått still nu ett tag så ska se över kosten lite. Men det tar tid, det får jag inte glömma! Ha rn bra måndag!





Postat av: Felicia

Glöm inte bort att inte köra på samma övningar och samma reps hela tiden titta på styrkeprogrammet.se. gör vissa pass tunga med få reps men kanske fler set, och ibland pass med många reps för att träna uthålligheten (mjölksyran) keep goin!

2014-03-03, 22:33:54 - URL: http://feliciaerikssonn.blogg.se
Postat av: Felicia

Glöm inte bort att inte köra på samma övningar och samma reps hela tiden titta på styrkeprogrammet.se. gör vissa pass tunga med få reps men kanske fler set, och ibland pass med många reps för att träna uthålligheten (mjölksyran) keep goin!

2014-03-03, 22:33:58 - URL: http://feliciaerikssonn.blogg.se
Postat av: sanna lindström

Okej tack, då ska jag kolla in där! :)

2014-03-04, 06:41:52 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: