när du en spricka i glaset fått, tare lugnt

De va ett tag sen! Igår var det dags för rygg och bröst på gymmet och jag har för länge kört på säkra kort så jag ökade vikten på övningarna. Lätt som en plätt ju, varför har jag inte gjort det tidigare? Tog grymt bra i ryggen i alla fall, så jag lämnade gymmet med nöjda steg. Ikväll är dey axlar och armar så jag ska öka där med, det kan jag. Till helgen är det marknad vilket betyder jobb för min del men hinner även ut en sväng på lördagkväll. Innan dess ska jag fräsha upp min hårfärg lite! Rakade även skallen lite igår.. ;)

Praktiken går så jäkla bra, det är så grymt kul här. Lätt bästa praktiken! nu är det bara 1,5 vecka kvar.



Postat av: Emilia Söderström

Snygga fina du! Längtar tills du är tillbaka från praktiken, vill va med dig!!! Och så vill jag även va fin i håret..... :D

2014-03-26, 12:14:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: