i've never faced something that has been to much for me

Första dagen i övik gjord! Det är så kul att fara och testa på nya ställen och så men så hjärtskärande att lämna mitt hjärta. Det hade verkligen varit perfekt om A var här med mig!

Hur har det gått då? Ja det är bara nya ansikten på salongen sen sist men det är roligt. Jobbade på till sju sen traska jag ner till one life där jah först sprang i 15 min, sen körde jag lite uthållighets-styrketräning (haha vilket ord) på armar och axlar sen provade jag tabataintervallen, skitkul och effektivt! Efter det så betalade jag 100 spänn för parkeringen idag och for sedan till Regina och hämtade nyckeln, och nu ligger jag nerbäddad i mitt mysiga krypin. Sov gott!





Tog lite spännisbilder.. men det måste man göra för att se hur långt man har kommit. Kämpa på alla där ute!
Postat av: jenny

Du är så grym Sanna!:)
När vi kommer tillbaka på skolan, måste jag fan börja följa med dig på gymmet!

2014-03-11, 19:28:16 -
Postat av: sanna

Åh tack Jenny! :) ja absolut!

2014-03-12, 22:00:23 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: