it's all we are

Kommer inte att vara så aktiv här framöver (inte för att jag varit det fram tills nu heller) eftersom jag sticker till Övik i fyra veckor. Dock kommer jag hem på helgerna! Ska ha praktik hos Rinse igen fast den här gången blir det uppe i gallerian, blir kul det med! Har även letat och letat efter ett bra gym och jag tror jag har hittat ett - one life. De hade studentpris och dessutom fick man en träningsväska och vattenflska på köpet, super. ;) 
 
Måste även tipsa om en sida som snälla söta rara Felicia delade med sig av - styrkeprogrammet.se. Fan så bra sida tycker jag, redan efter jag hade läst lite fick jag så mycket svar på frågor som jag har haft och ändå läste jag bara en bråkdel! Så den sidan kommer jag absolut använda mig av mycket. Passade även på att kika in på tabata.se för att se vad det är för nånting Therese skriver om på sin blogg, och det är något som jag tyckte lät intressant som jag också ska prova mig på. Det är så kul med träning! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: