didn't know i was lost

Jag fick min första p-bot igår. Och även min första (vad jag tror var) ångestattack. Det var intr alls kul och jag hoppas verkligen jag slipper uppleva det igen. Det är lite mindre kunder den här veckan men nu har man börjat komma närmare dom som jobbar här så det gör inget. Bempasset igår var gryyymt - benen vek sig under mig när jag var klar haha! Då vet man att det har tagit bra. ;)

Pappa ringde igår och frågade om jag skulle följa på hockey på onsdag. Lite sur blev jag först eftersom han retades att dom var hemma och inte jag, men sen visade det sig att pappa och lillasyster Jonna kommer till Övik imorgonkväll och umgås med mig! Blev så glad att jag började grina, haha.. Så tack vare det så överlever jag npg torsdag och fredag också. Önskar bara att jag fick träffa min kärlek också.



Det där linnet och dom där shortsen står högt upp på min önskelista!..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: