behöver.motivation.nu

Här är det tyst! Dagarna rullar på och även jag rullar snart.. lyckades få bort mitt sockerberoende förut men nu är det tillbaka. I januari när jag började träna så åt jag aldrig något onödigt förutom nån gång nu och då, och då behövdes en bit av något sen var det bra. Nu för tiden är det fredag, lördag och söndag - tills jag är så mätt att jag mår dåligt. På något sätt måste jag stoppa det beroendet. Jag mår inte bra helt enkelt, jag blir så jävla trött av socker och magen gör ont och dessutom kommer jag aldrig att få en vältränad kropp om jag fortsätter. Nä, nu äre nog! Som tur är får jag stöd av A. Dessutom har jag ingen inspo just nu, känns som allt står stilla och då vill jag inte fortsätta. Men nu är det ny vecka, nya tag. På schemat ikväll står det axlar och armar. Kör hårt där ute alla som har motivationen på topp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: