shine

Planer ändras snabbt. Blev ingen stuga i helgen pga kylan samt ingen träning med Felicia pga andra tider osv. Klippte dock henne på kvällen så de blev en surr-stund på nästan 2 timmar! Köpte även min första bil i lördags, en Audi A3, -01. Är faktiskt riktigt nöjd! Känns så bra att kunna köpa något helt eget för egna pengar eftersom jag har fått så mycket annat. Skönt! Idag körde jag till Lycksele och nu sitter jag och väntar på Sandra när hon gör uppskrivningen för körkortet. Nervöst..

Fick även en kommentar där nån sa att blont var så jag och fint på mig. Först - tack! Men sen så är det så att jag var lite ljust kopparbrun vilket såg konstigt ut på mig för att jag hade nästan samma hudfärg haha.. Så vi bestämde oss för att göra mig mörkare och sen längre fram i vår göra massa slingor, för hade tänkt att vara ljushårig på balen till min ljusgula klänning. :)





Ge mig sommar, sthlm och Metallica!!!.. (tog den här bilden för den tog jag sist vi va i sthlm)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: