onsdag

Just nu sitter jag på Lilla Bageriet i Lycksele och dricker kaffe och har nyss sagt hej då till pappa och den andra nämndemans-gubben. Om ungefär 40 minuter har jag tatueringstid! Åh, som jag har längtat. Bild kommer såklart sen!

Har även upptäckt varför jag inte tycker om skolan. Lärarna. Jag vey inte varför men när dom ger en uppgifter som dom inte ens kan själv, eller inte kan förklara när man behöver hjälp eller är allmänt elak så känner jag att jag blir likadan tillbaka. När jag får en uppgift och inte förstår och inte får hjälp så blir jag så himla arg, så arg att jag inte tänker på det själv. Det är ett beteende som jag måste ändra på innan jag kommer ut i arbetslivet. Jag tycker det är intressant att lära mig, om någon vill hjälpa mig. Tur det bara är en termin kvar sen slipper jag det.



Ett exempel på en historia lektion..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: