new year, new me

Även jag överlevde nyår! Vi va ett gäng på 10 st som hyrde byastugan och hade trevligt. Förrätten bestod av kräftcocktail och baconpaj som jag och A stod för, varmrätten var älginnanlår och entrecote samt potatisgratäng med en supergod sallad till och efterrätten var youghurtdessert med björnbär och hallonsås, samt en rödvinbärslikör till. Smällde raketer och gjorde lekar och gav upp kring tvåtiden. Tack för en bra kväll!

Nyårslöften är något jag sällan har eftersom jag har en tendens att bryta dom. I år har jag dock lite löften men tänker inte berätta dom förrän jag vet att jag klarar det, men nu ska jag lägga bennskallen till och försöka allt jag kan! Jag kan jag också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: