Längtan efter något nytt

Jag tycker januari är så grymt tråkig månad så därför är det viktigt att man hittar på något eller har något att se fram emot. Det var tänkt att jag skulle på hotell i helgen och ut och festa med fina Cecilia och Emilia men ekonimin satt stopp när jag ska tatuera mig om en vecka och betala balklänningen. Dock ska jag och A till stugan i helgen och mysa, köra skoter, grilla och basta. Bara vara, sånt som man behöver ibland. 
 
Något som närmar sig med stormsteg är min resa till Prag! Guuuuud så kul det ska bli. Något vi även har börjat planera är Metallica konserten. Kan ni fatta att jag ska få fara och kolla på Metallica?!?! Tror jag har dött och hamnat i himlen. Men men, planen är väl iallafall att vi ska åka ner till Sthlm på tisdagmorgon och på tisdagkväll ta båten till Tallinn, Estland där vi ska spendera hela onsdagen, sedan åka tillbaka till Sthlm så vi anländer där på torsdagmorgon. Äta god frukost sen checka in på hotellet. Sen har vi inte kommit längre.. Förutom Metallica på fredagen! Och utcheckning plus hemfärd på söndag. Jag kan inte förklara hur mycket jag lngtar!
 
Fattar ni..?
 
Måste även tipsa om ett schampoo. Det är ett schampoo ur Redken's serie - All soft. Kombinerar du schampoot och balsamet så har du ett helt nytt hår! Mitt hår känns mycket tjockare och helt underbart. Dock kostar det där efter så mitt tips om ni är intresserad är att beställa från USA - mycket billigare!
 
Postat av: Sandrasandra

Något förslag på sida man kan beställa från?:)

Svar: Om du ska beställa från USA rekommenderar jag www.lookfantastic.com, riktigt billigt där! Dock vet jag inte var frakten går på :) men ska du beställa här i Sverige så går det på minst 200-250 kr/flaskan..
Sanna Lindström

2014-01-11, 20:38:24 - URL: http://sandraerikksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: