goddamn i'm beautiful

Blir väldigt glest här nu för tiden när allt ser likadant ut, haha. Är på skolan och umgås med folk, blir arg när det är lektioner, skiter i att fara dit ibland, klipper folk, äter, sover. Typ. Men det är dom små sakerna som gör skillnad, i onsdags när jag var hemma från skolan följde jag Emma på gymmet och körde på i över två timmar och for sedan till lägenheten och gjorde lunch och surrade på ändå till klockan fem då det var dags för palt. Det tackar jag för, fick lite ny energi! Tog även en skotertur med Elin igår då vi körde till Fetsjön och gjorde upp eld och åt klämmackor. Så gott! På kvällen for jag, Elin och A på Silvan coh åt en pizza, uppvaktade Gunilla, for på Ica och handlade lördagsmys och drog till läggan och såg en skräckis. Skjutsade hem Elin efter det och fick sovmorgon imorse. Åt även glass och godis igår som jag inte gjort ändå sedan nyår. Gott var det men nu klarar jag mig ett tag till. Jag och min man gjorde även våfflor till lunch idag med mitt nya våffeljärn jag fick i julklapp. Supermums! 
 
Och jag som tycker januari är en sån tråkig månad ska iallafall få ett bra slut på månaden. Till helgen är det gammskoterhelg med öl och härliga individer. Det är det här jag älskar med vintern - en helg i stugan med bra folk, öl, musik och det bästa - skotrar. Som ja längt!
 
 
Grymt uppiggande låt!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: