update

Blir väldigt dålig update här nu föt tiden. Har tränat i några veckor nu och det går verkligen bra, fattar inte varför jag inte har börjat tidigare för?! Det är så grymt roligt och allra bäst känns det när man är småsur eller less och kör ett pass och känner hur glad man blir efreråt - vilken jävla känsla! Har även beställt nytt proteinpulver som jag tycker funkar bra. Dock har jag börjat äta som en häst nu när jag tränar men jag ser det som något bra. Även fast jag har blivit lite större så har jag fått mer muskler så det gör inget. Dock om jag fortsätter att bli större får jag väl bara deffa lite, sen köra på igen. Det är så jäkla kul, fattar inte varför jag trodde förut att jag inte kunde eller liknande. Man behöver inte vara världsbäst sen är ingen perfekt från början, man lär sig ju hela tiden.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: