update

Anhående förra inlägget så har jag goda nyheter. Jag ska provjobba redan måndag och tisdag! Så förhoppningsvis så får jag besked då redan. Och angående kommentaren på förra inlägget - Andreas följer med mig. Han letar jobb i Övik för fullt och vi har planerat det här länge, att starta ett liv utanför Åsele. Så vi har faktiskt redan börjat titta på lägenheter! Är så spänd på att få starta ett liv på riktigt med kärleken i mitt liv. :)

Idah blir det gymmet med Sabina och sen klippa massa folk!



Postat av: Pallan

Va roligt för er! :) övikshem verkar ha en massa fina lägenheter!

Svar: Tack, ja de känns riktigt bra! :) jo vi är där och tittar och även på andra sidor, men dom verkar vara riktigt bra!
Sanna Lindström

2014-04-04, 12:47:32 - URL: http://pallan.blogg.se
Postat av: Emilia

MEN BABE!!!!!!!!! FASEN VA ROLIGT! OCH GRATTIS, HOPPAS DU FÅR DET, JAG vet ju hur duktig du är!!!!! <3 <3

Svar: Tack så mycket!! Ja det hoppas jag med, bara att hålla tummarna! :)
Sanna Lindström

2014-04-05, 18:37:49 - URL: http://emiliasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: