Träningsfunderingar

Idag for jag och handlade inför det som komma skall. Handlade mycket mat och gjorde massa matlådor så jag slipper tänka på det. Ni minns jag skrev att jag hade något på g efter påsk? Först ville jag så gärna prova på en deff men vet ni vad? Det är alldeles för tidigt, så mycket muskler har jag inte. Dock vill jag få maxade resultat så jag har därför gjort ett eget program till mig själv utifrån min egen kunskap, bloggar, internet, tidningar och så vidare. Har provat mig lite fram nu med olika saker och vissa saker har gått bättre än andra, så därför tänker jag köra på det som har gått bäst hittills. Men ville köra med någon kompis eller så, men då fick jag höra att Felicia hade en plan hon med så vi får kanske funta ihop något tillsammans. Men mer om det senare!
 
Är så jäkla redo man kan bli att få köra igång! Jag fattar inte förut hur man hela tiden kunde vilja bli smalare? Jag tycker det är så mycket snyggare med muskler än att vara spinkig. Jag ser själv hur kroppen börjar formas och tycker om den mer nu även fast jag är lika stor, inte blivigt smalare. Jag har hittat något jag älskar och som belöning får jag en snyggare kropp och bättre självkänsla. Hur bra är inte det?
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: