kort-måndag

Sån där kropp skulle jag inte tacka nej till! En svensk tjej som jag nyss börjat följa på Instagram som redan blev en stor motivation för mig. Vi får se vars mitt program leder.. ;)
 
Gjorde Felicia snygg i håret idag och åt en sallad på Ibbes efter det eftersom det var oätlig mat på skolan. Fick reda på då att lektionen jag hade idag var valfri så då bestämde jag mig för att åka hem med fillan. Drog iväg på gymmet för bröst/rygg och var så jäkla seg från början, men sen när jag körde bänkpress och det gick så bra fick jag lite ny energi så då passade jag på att prova marklyften igen, det gick även bra! Men på slutet var jag inte så färdig men ville inte heller köra någon annan övning så därför blev det Tabatha på roddmaskinen. Efter det var jag färdig! Skööööönt.
 
Dessa står högt upp på önskelistan, synd det är så länge kvar.. Når jag något mål med det här programmet så ska jag unna mig dessa. OM jag har snygg ben. ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: