jag är glad att vara här, älskar sköna dagar men hatar det så väl

Helt sjukt vilket tryck jag fick i bröst och rygg idag, och vad jag orkade! Kul också att Sabina följde. Ikväll gjorde jag och A en brakmiddag - vitlöks fläskfile, potatis i ugn, rödvinssås och vitlöks/lime tomathalvor till. Mmhh! Efter det for han iväg och drack kaffe hos Pontus och då har jag passat på att ta hand om mih själv, klippt och färgat naglar, rakat benen och snart ska jag göra en ansiktsmask. Åh vad jag älskar att vara hemma! Allt känns så bra just nu, jag vill inte att det ska sluta.. Lev livet när ni kan, ni får bara en chans.





Haha var tvungen att spänna fast mig på något sätt så jag kunde stå kvar. ;p

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: