i was on my knees, looking for the answer

Åh jag är så himla glad just nu!! Min framtid spricker upp för mig ocj det känns så grymt bra! Som ni säkert inte vet så hade jag inga planer på att bli frisör, jag skulle bli brandman. Jag ville dock ha kul i gymnasiet eftersom jag var skolless så jag valde frisör. Väl från början kändes det inte som jag och hade inga planer på att fortsätta efter skolan, tills längre in i utbildningen. Nu har jag äntligen kommit på (för ett bra tag sen, redan i början av tvåan) vad jag vill göra. Jag vill gå ut skolan, flytta från åsele och göra mina lärlingstimmar så jag kan ta mitt gesällbrev. Idag var jag på arbetsintervju här i Övik och ska få komma och provjobba (!!!!) så fort som möjligt. Gud så skönt, gaaah!





Och tack vare de goda nyheterna så gick sista passet i Övik riktigt bra, körde på utan problem med knäböjen!
Postat av: Anonym

Vad gör du med Andreas? Stannar han i Åsele och ni blir särbo eller kommer ni att lämna varandra?

2014-04-03, 17:13:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: