cause it was ment to be

Den här helgen har jag verkligen njutit och haft det riktigt jäkla bra. Jobbade till sex på torsdagen och efter det brände vi till Sörnoret där det var kaffe hos farmor och farfar där vi surra på ett bra tag innan vi for på äventyr med volvovalpen. Fredagen bestod av skoterkörning, fastkörningar, körning på vatten, massa sol, bra sällskap och god mat. Påskbuffé hos farmor på kvällen där jag stod för efterrätten - jordgubbar och passionsfrukt med vit choklad och maräng serverat med glass. Bland det bästa jag ätit.
 
Men nu är jag så himla redo för det som jag ska börja med, har nämligen gått upp två kilo i påsk, HAHA! Men det är sånt som försvinner. Jag vill inte kalla det för diet men å andra sidan vet jag inte vad jag ska säga? Ett livsval kanske, bara lite hårdare från början för att få det korrekt. Så ikväll är det mätning på schemat! Ska även hinna med en liten grillning med Jan och Felicia ikväll, perfekt avslut på en bra vecka. Ha det bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: