bright day

Nu känns det mycket bättre än vad det gjorde från början av veckan! Ursäkta för den negativa energin, nu ska vi vara positiv igen. Veckans två pass som har varit har varit super, motivationen stiger tillbaka sakta men säkert. Ikväll är det ben och mage på schemat. Något jag dock måste klaga på är mina benböj. Från början kunde jag ta 60 kg nästan tio gånger, men nu är det knappt att kroppen vill ta 40 kg? Måste klura ut det där för det är en bra övning. Och så fort jag har börjat tycka om dom så tycker jag garanterat om benpassen mer!

Imorgon blir det vila eftersom det är hemfärd!!! Så klockan 19 imorgonkväll springer jag på Candy Corner och handlar inför påsk sen blåser jag hem. Ska bli så skönt att bara få bo på sitt eget revir, träffa alla kompisar på skolan samt få umgås mycket mer med alla där hemma. Jag har faktiskt haft riktigt kul här i övik och jag ångrar inte att jag for. Nu ska vi bara hålla tummarna att framtiden vill se ljus ut..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: