att göra ett val

Påväg hem efter en onsdag på skolan, lite shopping på Dollar och en hårfärg fixad. Ikväll är det galvstädning på schemat och då passar jag på att dra en joggingtur dit och tillbaka i det fina vädret, man måste passa på att njuta! I helgen vankas det 40 och 50 års kalas gör fulla muggar, men jag kör på mitt eget, "dieten" eller vad vi ska säga. Kommer självklart fara dit men inte svulla i kakor och alkohol, jag har gjort ett val som känns mycket bättre, jag kommer ha roligt i alla fall! Att få umgås med släkten är guld värt. Samma sak som att jag skippar 50-dagars för jag har gjort ett val, ett val som känns bra för mig. Ha en grym onsdagskväll!



purpleeee, ni får bättre bild sen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: