Apr. 28, 2014

Idag fick jag sova hela 45 minuter än vanligt! Ska nämligen åka med Felicia till skolan eftersom vi ska göra henne snygg i håret, snart klar med projektarbetet.. Det blev ben på gymmet igår med fillan också där jag gjorde ännu en chin! Och jag som inte har tyckt om benpassen tyckte det var riktigt kul igår, hade nya övningar och nytt upplägg. Jag får fokusera på det som är roligt så kanske jag tycker om benpassen mer. Ikväll tänkte jag köra lite bröst och rygg och imorgon blir det vila. Vila är inte alls kul men så himla viktigt, glöm inte det.

Jist det, idag har jag köry en vecka på dieten/programmet och det går riktigt bra. Ska inte väga eller mäta förrän nästa vecka, så får vi ser om det hänt något. Det tar tid att få den där drömkroppen man suktar efter mem det är sån jäkla rolig resa dit.
Ha en bra måndag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: