Apr. 22, 2014

Chennna, allt bra? Det är bra med mig också förutom att jag har haft hål idag från halv tio till halv tre.. Men då passade jag på att sola lite och titta på när Josefin tatuerade sig. Vilket påminde mig om att jag har tid snart - 5 maj! Som jag längt.

Imorgon blir det lite ändring i min hårfärg så jag kan börja beställa löshår snart. Vad får ni se sen..

Allting närmar sig med stormsteg. Snart är drt både bal och student och innan det är det Metallica. Det är så grymt mycket utgifter just nu så mina nya träningstights får vänta, men det gör inget. Allt kommer vara värt pengarna, de vet jag. Imorgon ska balen betalas, skoj!

Nu ska jag städa bort i köket sen ner på gymmet för lite axlar och armar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: