övik baby

Ingen fara, jag lever! Ni behöver inte vara oroliga. ;)
De är bara så att nu när jag är på praktik så ha jag inget Internet! Om jag inte lyckas fixa de på något sätt.

Bokat halkbana nu den 2 oktober och ska väl försöka göra riskettan så snart som möjligt, sen är det bara vänta tills jag fyller år så jag kan skriva och köra upp! Fyfan va kul, kan tiden inte gå liiiiite snabbare?!

Det är roligt här i Övik men jag saknar även hemma. Längtar iaf tills A har hittat lägenhet här så man slipper bo i husvagnen haha. Men sånt är livet! Cyklar även varje dag till och från praktiken (vet inte hur långt det är men det är väl 3-4 km enkelväg) och eftersom jag varit så lat så ser jag det som en början. När det inte är allt för jobbigt så tänker jag ge mig ut på joggingturer här, gym är ju så jävla dyrt här.. Men som sagt, en början iaf!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: