nighty nighty

Just nu sitter jag hemma i min egen säng som jag inte har sovit i på flera månader. Känns lite konstigt men jag har ganska mysigt rum ändå haha. Jag och A måste verkligen börja sova här! Har varit förbi Sandra ikväll för lite kaffe och färgning på Ida, samt gått en prommis i mörkret med min hund och mina ny-nedladdade låtar på telefon. Imorgon blir jag hemma så jag kan meka lite med bilen för på lördag är det tävling igen, den här gången i Övik. Ska även försöka städa lite i läggan och kanske svänga förbi Sandra. Vi bestämde även att på onsdag ska vi ha filmkväll jag, Ida och Sandra ute på Västerled, får se vad jag drar hem för film hihi..
 
Insåg även att jag älskar mina tapeter jag har hemma hos mamma och pappa!
 
Kom hem älskling..
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: