if i roule the world

Kändes riktigt konstigt att vakna upp här i Lycksele immorse, men helt okej faktiskt. Dock föredrar jag att sova i min egen säng.
 
Fick reda på idag att det är skolkort om två dagar, så som tur var hade varken jag eller Josefin kunder imorgon så imorgon ska jag göra håret lite ljusare och sedan bli riktigt kall, snyggt! Trodde dock att jag skulle ha meduza piercing på mitt sista skolkort eftersom jag har velat ha det så länge, men men. 
 
Annars då? Praktik nästa vecka i Övik vilket känns riktigt bra, jag hoppas jag trivs så jag förhoppningsvis har någon framtid där. Jag kan inte fatta att det är mitt sista år. Och vi i klassen har redan börjat planera in 250-dagars, hehe.. Har aldrig under mina år festat med klassen så de kan bli riktigt kul! 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: