another boring monday

Sitter i biblioteket med Jenny nu och tittar på kläder, om man bara kunde ha pengar. Idag åker min älskling till Övik och börjar sitt nya jobb, både spännande och läskigt. Kommer vara konstigt att vara ensam, men sånt är livet. Börjar inte förrän halv ett idag vilket känns jävligt drygt, men har med mig pengar så jag kan dricka det viktigaste - kaffe. Imorgon har jag en lektion som börjar halv tre, så kan lika gärna vara hemma, vi får se. 
 
Drömmer mig även bort om tanken på att skaffa bil. Snart så. Vet inte än vad det blir för något men kikar in nu och då på blocket. Ska även pallra mig ner i veckan och köpa gymkort eftersom jag inte vet vad det blir för gympor i år, och jag har ingen lust att vänta så mycket längre. Ska nog skaffa mig en liten bok där jag skriver ner olika övningar och vad jag har gjort på olika pass så det blir lättare att komma igång istället för att gå ner på gymmet och inte ha någon aning om vad man ska träna för olika muskelgrupper och tillslut står man där som en idiot och vet inte vad man har kört eller vad man ska göra. Ska även ha pepp-talk med Emma!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: