who wanna smell like you?

Jobbat första dagen idag på konsum sen sommaren, kändes lite konstigt! Men de gick bra, fick även jobba kväll med Tesere vilket är en grym jobba-kväll-med-brud, haha.

Skulle sluta med sötsaker och det gick så grymt bra förra veckan! Åt inget godis, chips, kakor, dricka eller något och jag var så stolt över mig själv! Men idag blev jag så grymt jävla upprörd över en sak så jag åt en bit saffranskaka haha..

Och till helgen är det den efterlängtade firmafesten! Har fått hem bikinin i rätt storlek, rakat benen och taggat mentalt. Jag tror det kommer bli super. Vara på relaxavdelningen och bara må gött, göra sig snygg, äta god mat, umgås med folk, se Mustash och sova på hotell, samt de bästa av allt - hotellfrukost!



liten sanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: