onsdag

Har ni haft en bra onsdag? Själv fick jag åka hem tidigt, fyfan så skönt! For på konsum och drack lite kaffe å surrade på lite. For hem och började kolla lite tider på körning och skrivning på körkortet, sen fick jag ett telefonsamtal av fina Cecilia som sa att hon va i Åsele! Så vi for och åt, drack kaffe å surra på i vanlig ordning. For till lägenheten och klippte Johannes, sen for vi ut och ragga lite, försökte få med folk på bilkurragömma men folk va så seg så blev inget förrän jag hade kramat Cecilia hejdå.. men klockan va så mycket så de får helt enkelt bli en annan gång. En helmysig kväll med andra ord! Och snart kommer världens bästa person hem från övik, som jag saknar honom. Fick även hem min bikini från Nelly idag som jag visar sen!





Postat av: cecilia

Tack för ikväll! Välbehövligt!! ♥♥♥

Svar: Tack själv! De va de verkligen, måste göras om snart!!! <3
Sanna Lindström

2013-10-23, 23:50:59 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: