nah, you don't know me

Imorse när jag vakna hade jag sån energi efter jag hade ätit frulle och sett på tv ett tag så jag drog mig ut på en springtur (!!), ingen aning vars jag fick energin ifrån men önskar jag kunde ha den hela tiden.. Och jag sprang nästan hela tiden, förutom när Exxo stannade så kände mig riktigt duktig, haha.
 
For till Elin vid halv två och drack kaffe och surrade, passade på att hälsa på nya katten. Efter det när Pontus hade kommit hem for vi på Åsvägen och titta eftersom dom ska flytta in i huset där! Längtar också tills jag får hus.. 
 
Ikväll vet jag inte vad det blir, men något hittar man ju alltid på! Längtar som fan tills imorgon också så jag få ta bort gipset nån gångggg!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: