just to hear you support me

Då var ännu en vecka gjord och har för inte så länge sen vinkat hejdå till min finaste person. Känns lika jävla tungt varje vecka, kommer jag någonsin bli van? Iaf så har han köpt en ny bil, så nu är det bara jag som ska köpa en bil, blir galen att jag inte hittar något som är intressant! Vet inte ens vad jag är ute efter.
 
Har även nyss beställt en bikini från Nelly så jag kan ha den under firmafesten ifall vi går in på spa-avdelningen på hotellet. Hoppas bara den passar! 
 
(Varning för gnäll) Jag blir så less på mig själv. "Jag ska inte äta godsaker från och med imorgon", "åh en kaka, eller en godisbit, eller ett chips"... Varför kan jag inte sluta? Ibland har jag bättre dagar, från morgonen äter jag en stadig frukost, mellanmål, bra lunch osv., men på eftermiddagen blir det ofta det där söta, sen är hela dagen förstörd, för när jag har börjat kan jag inte sluta. Nog för att det inte har satt några spår än, men det kommer det att göra om jag inte skärper mig. Varför kan jag inte hålla mig till en dag i veckan, som förut? Eller inget alls, de brukade jag klara av. Fan, fortsätter jag såhär kommer jag väl väga 150 kilo innan slutet, så känns det. Jag vet inte vad jag ska ha som motivation, vad som kan hålla mig ifrån sött och gött, vad som skulle kunna ge mig energi och tålamod. Jag är helt enkelt så less, önskar godsaker inte fanss, haha.. Jag ska verkligen försöka låta bli, för min egen skull. Går det åt skogen så ja.. Kanske får köra fitnessfighten igen eller så för att komma på rätt spår..?
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: