inner ninja

Nu när jag är back in Åsele så kommer det bli mer uppdatering igen! När klockan ringde imorse 05.40 ville jag bara slå sönt telefon, haha. Men så duktig som jag är så for jag på skolan och insåg innan dagen va slut att jag hade bara EN lektion på hela dagen...... Och imorgon likaså, men får som tur var vara hemma imorgon.
 
Längtar även mer än någonsin efter mitt körkort. Tyvärr så äre två månader kvar.. Fatta kunna köra till skolan när man ha en lektion, kunna köra och hälsa på A i Övik, kunna fara till Vilhelmina till Cecilia och Sandra så dom slipper köra till mig hela tiden, haha. Åh vilken frihet det kommer att bli!
 
Postat av: cecila

Puss på dig ♥ ha ganska mycket i veckan men ska försöka klämma in så jag kommer och hälsar på! Såg ju att su had nybake bulla;)

Svar: Puss! Sounds like a plan! Skulle va kul och träffas igen :) Jo jag ha ju de, kom du så bju jag ;)
Sanna Lindström

2013-10-15, 00:51:49 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: