i'm gong timber, you better move

Helgen var bra! Fredagen jobbade jag på till fyra, efter det gjorde jag middag till jag och A, fläskfile, hasselbackspotatis samt sås. På kvällen var det fullt upp med klippningar och färgningar. Lördagmorgon vaknade jag och tvärträffade Cecilia sen vid elva drog vi iväg till Lycksele. gjorde bort stan och vid tre for vi på hotellet och checkade in. Börajde fixa oss och där vid halvsex gick vi och ställde oss i kön till middagen. Middagen var väl sådär, halvkall mat och så, men det var riktigt trevligt ändå! Efter maten drog vi till en svit, där vi satt och pratade hela Gallac samt gamla chefen från Skellefteå. Hade trevligt som bara den. Drog ner och kikade på Mustach och sen ner på dansgolvet ett tag, träffade mycket Åselefolk. Kvällen avrundades där vid halv ett-ett tror jag. Åt som fan till frukost sen drog vi iväg hemåt, myste med A eftersom han skulle fara på kvällen samt åt middag på berget. Sen somnade jag tidigt och sov nästan tolv timmar inatt, väldigt välbehövligt. Till helgen blir det nog lugnare, ska nog dra till stugan och ha riktig kvalitetstid med min älskling. Hoppas ni hade en bra helg!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: