I am a supertruperduper frontgoing girl

Tänkte att jag skulle uppdatera lite här.. Har hållt på för fullt med salamförsäljningen på sistonde. Min Josefin från klassen kom även hit i söndags så gick vi runt och sålde lite fast det gick inte så bra som vi trodde. Är det ingen som läser min blogg som vill köpa en salami - vitlök, peppar eller kryddmix?!
 
Annars så håller jag på övningsköra och göra faser för fulla muggar, jag ska klara det där jävla körkortet på första försöket! Jag tror att jag skulle känna mig så grymt förnedrad om jag inte klarade det på första försöket. Lite dumt att tänka så men kan inte hjälpa det.
 
Är även nästan helt klar i nya läggan och jag trivs som fisken i vattnet. Det är så jävla mysigt! Bilder kommer senare. 
 
Fyller även år och exakt tre veckor idag och jul är om fyra veckor. Mycket att tänka på nu med körkortet, bil, julklappar och så vidare så det ska bli kul att på lördag ha ännu en tjejfest. Få koppla ner, äta god mat och dricka en öl med vänner. Välbehövligt at the momet.
 
Får även träffa min fina Cecilia på torsdag eftersom hon kommer till Lycksele och är min modell. Vet inte om du hinner läsa det här innan men jag förväntar mig en stooooor kram!
 
Juste! Snart dags igen hihi..
 
Postat av: cecilia

Men ofc ska du få de sötnos!! Hoppas jag får en lika stooor tillbaka! ;)

Svar: Åh va braaaa! De ska du få ;)
Sanna Lindström

2013-11-27, 02:21:59 -
Postat av: cecilia

Men ofc ska du få de sötnos!! Hoppas jag får en lika stooor tillbaka! ;)

2013-11-27, 02:22:10 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: