don't care what they say, i go my own way

Det är lite jobbigt när det blir så här glest med inlägg eftersom man har så mycket att ta igen och skriva om. Har i alla fall på senaste tiden varit mycket på Åsvägen (aka Ridgeroad) och tittat och hjälpt Pontus och Elin lite eftersom dom ska flytta dit. Även firat far på farsdag, varit hos farmor och farfar och fikat, spelat bingolotto, druckit kaffe med Tove och Matilda, fixat Toves hår och börjat med faserna. Även tittat på bilar och fastnat för en (dock har den gått lite långt), gjort lite ljusare i mitt hår så jag trivs bättre, ätit på Great Eastern med klassen och mycket, mycket mer! Just ja, börjat packa ihop lägenheten också.. Vi får se vars vi flyttar här näst. Önskar bara man fick bestämma sig för en bostad där man vet att man kommer att bo kvar ett tag. Inte som nu - skaffa en lägenhet i kanske några månader för att sen hitta en ny. Ååååååh. Som tur är så har jag ju världens bästa kille i alla fall!
 
Min fina mor.
 
 
Postat av: Matilda

Tack för en trevlig eftermiddag :)

Svar: Tack själv! :)
Sanna Lindström

2013-11-14, 20:52:51 - URL: http://Matildamarkussons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: