Svar på tal

Fråga: Varför valde du just Andreas? :-)
Skulle du kunna vara otrogen? :-)
 
Svar: Angående första frågan... Jag hade inte varit singel länge och hade planerat att vara det ett tag men så började jag umgås med Andreas på grund av att båda var hos Hugo samtidigt, ganska ofta. Jag kunde inte sluta skratta, det spelade ingen roll vad han än sa så vek jag mig dubbel, och det kändes jättedumt. Jag föll för hans charm, hans röst (haha tro det eller ej) och hur han fick mig att skratta. Han kändes som en bra kille att vara med så jag lät det gå den väg det gick och till slut blev jag riktigt kär i han. Så varför jag just "valde han" är väl kanske för att vi klickade så bra, jag tycker vi passar jättebra ihop, än idag.
Andra frågan: Nej, jag skulle aldrig kunna vara otrogen mot Andreas. Varför? Jo för jag har allt jag söker hos honom redan så jag behöver inte få det från någon annan. :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: