i´ve done a few things i shouldn't be proud of

Det är så grymt mycket som måste göras just nu känns de som. Fullt upp hela den här veckan, och nästa är ganska prickad också. Ska sätta in löshår, samt klippa in det, göra balfrisyr, testa samt göra examensfrisyr, göra student frisyr, titta på studenten i Vilhelmina, vara på studenten här i Lycksele (bara på kvällen), och mycket mer. Ska även försöka inviga stugan nästa vecka när jag är ledig tors-fre. Helst bara jag och Andreas, hur mysigt som helst. 
 
Bokade även tatueringstid igår, kändes grymt kul. Fick dock inte tid förrän den 26 augusti, men det gör inget! Ska fortsätta på den som inte är klar ännu, jag väntar med den andra jag vill göra (som är lite hemlig). Vi ska även försöka lista ut vars vi ska på semester i sommar.. Var intresserad av Stockholm men är inte riktigt säker. 
 
Förövrigt då? Jag är riktigt jävla lat just nu, vet inte vad det beror på. Det är väl som med allt annat, det går i vågor. Maten skiter jag nästan i. Äter när jag känner för det och vad jag känner för. Kan dock resultera i nästan inget vissa dagar och frossa andra, vilket inte alls är bra... Ska väl försöka ordna upp det där när det känns bättre.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: